nuffnang add

Tuesday, January 6, 2009

01 January 2009



HAPPY NEW YEAR ........Tahun baru....azam baru... dan umur pun semakin meningkat nie.....Cepat sungguh masa berlalu... tak sangka aku dah melangkah ke alam 30 an... wahh terasa macam tua la bila naik angka 30 + huhu... Tahun nie.. kehidupan kami sekeluarga lebih ceria dengan kehadiran seorang lagi cahaya mata... ehm sibuk lah sikit.. mulalah rutin berjaga malam... mendodoi si kecik... dah pandai merap2 nak dukung... sekarang nak pegi berriadah dengan suami dah mula kena sorong trolley.... ehm tapi itulah yang nikmatnya.. Melihat senyuman dan mendengar tawa kedua-dua anakku sudah cukup menghilangkan penat seharian bekerja.... itulah nikmat yang tidak terhingga yang ALLAH kurniakan kepadaku...

Tahun 2009 suami ku bertambah sibukk... inilah cabarannya.. dia sibuk dengan theater dan hampir setiap malam ke latihan, tambahan semester nie kelas dia malam... di malam hari aku hanya bertemankan 2 hero ku... Bulan 2 abg akan lagi sibuk.... dan yg pastinya aku 'tidak' dapat nak tengok pun theater tuu.... Takpalah aku dah pernah tengok 'sikit' dulu... memang husbandku boleh berlakon... Akupun tak pasti husband aku nak aku tengok ker tak nak? Yang mana satu ok? tapi aku macam tak 'benarkan diri aku tengok'......... kenapa ek??? ehmmm adalah sebab2 nya dan hanya aku yang tahu (apa melalut heheh?)

Tahun nie aku mulakan dengan azam baru.....
"Jadilah yang "TERBAIK" sebagai seorang 'isteri' kepada suamiku yang TERBAIK........ jadilah ibu yang TERBAIK kepada anak-anakku yang TERBAIK............"

No comments: