nuffnang add

Thursday, May 15, 2008

Baby..ohh baby




Kandungan aku dah mencecah 22 minggu... berat makin bertambah... kalau dibandingkan dengan Danish kali nie terasa lebih kembang dari duluu... yerlah dulu bersalin danish berat naik sampai 52kg jer... sekarang aku baru nak masuk 6 bulan berat aku dah 54kg... wah "terlebih sudah"... takpalah... asalkan anak nie sihattt dan janganlah PREMATURE lagi macam dulu... kang masuk keluar wad... satu hal lagii nak menyusahkan semua orangg.........


Kandungan ini memang aku tunggu sangat termasuk husband lah.. yang excited bila dapat tahu kami nak dapat baby lagi... Danish pun dah besaq... bulan 11 cukup 4 tahun... dah cerdik dah tapi MANJA lahhh Danishhh ngan mumyy...nak dapat adik nie lagi menjadi-jadi..kasian gak kat dia aku dah tak larat nak carry dia...20kg dah mana larat.. sorry sayang MUMMy....

Ari nie rasa sakit tekak...panas sejuk suam semua ada... macam mau demam.... gagah jugak masuk lecture nak habiskan mana-mana yang belum diselesaikan.. dengaq pulak student present.. menguap dekat 10 kali... bosan lahh. Kali nie bezanya aku jadi letih lebih sikit banding dulu.. maybe sebab dulu aku dok sorang2 kat kedah.. so sekarang i have commitment... yang patut diselesaikan dalam mana keadaan sekalipun... takmau pulak jadik malas kang nanti susah pulak nak bersalin... yang mana terdaya aku buatlah... tak mau lah pulak ada istilah "bersenang lenang' kat umah.

ANyway... untuk bakal baby yang bakal aku lahirkan.... "you are most welcome to our family"... mumy love u so much... dady and abg danish also love u so muchh... For my cute Danishh... mumy love u more n more everyday..... n lastly for my luvly husbandd... I LOVE U MORE THAN WORDS CAN SAY!

"Baby tengah menendang nie... hehehe"

3 comments:

asmawie said...

tq for luving me...i u better know this....honest from my heart..i always luv u danish n baby.....tak tergambar dek perbuatan tp terlukis d wajah dan perasaan...jgn judge abg atas perlakuan abg yg kdg2 tak menggambarkan ksh syg....cuba renung mata abg yg sentiasa melakar garis ksh syg dlm setiap detik napas abgg.....PERCAYALAH.......

syah azmir said...

aiyoooooo..
tak bole tahan laa ini drama percintaan..

as a friend or a new person in ur life... i also luv u all, i dun expect anything, just luv u as a muslim, just luv as a human n luv because u r too nice to me.

Believe me, u served me in a very good manner n only Allah can repay all the kindness... I just normal ppl who has nothing but i hv only respect n my honours to u guys.

AYU said...

Percintaan di alam cyberrrrrrrr...