nuffnang add

Monday, November 24, 2008

Hitam Oren Menawan



Telefon Bimbit Walkman... aku berkenan dengan handphone terbaru Sony Ericson nie... lawaa... HItam..Oren... Menawannn....

"Melihat pada luarannya yang berwarna hitam piano, ia seakan begitu serasi dengan jiwa penggemar muzik yang elegan. Bahagian luarnya juga nampak unik dengan kemasan cermin manakala sisi bawahnya terserlah kejernihannya"

Aku terniat nak 'hadiah'kan pada suami Tercinta sempena Anniversary Perkahwinan kami...Husband aku mesti suka... riang ria tak terkata... tapi aku sendiri pon teringin handphone tu kalau aku beli kan utk aku sendiri kan bagus.. hehehe....

"Walaupun telefon bimbit ini, tidak mempunyai slot memori luaran, anda tidak perlu bimbang kerana memori bina dalamnya sahaja sebanyak 8Gb. Jadi, apa lagi yang anda perlukan?
Telefon bimbit ini dijual pada harga RM1,859"

Tapi..tengoklah harganya... suamiku.. tengoklah harganya... tak termampu pulak isterimu nak membelinya... minta maafla sayang... nanti yg beli HADIAH yang lebih istimewa... huhuhu. Aku dalam delima.. apa lah yang nak dihadiahkan untuk suami ku sempena ANNIVERSARY kami... Ada cadangan???

2 comments:

asmawie said...

waaa....nak hadiah nii...nakk......

AYU said...

...nak ker?? hehe.. nak ker?? nak ker?? nak er???