nuffnang add

Monday, March 16, 2009

Business Alpha Lipid

Aku terpanggil untuk menulis tentang business yang aku jalankan sekarang.........baru 2 bulan. Semalam aku ke Mines menyaksikan penerimaan BONUS kepada ahli-ahli dalam bentuk tunai.... RM6 juta di bawa ke stage dalam briefcase uncang 'tanpa' sebarang security.... berani beb!

Aku berani mulakan bisness nie sebab aku nampak 'kekuatan' pada produk... 'the quality of product'....dan dengan kekuatan produk tu.... bisness nie akan kekal lama di pasaran.. tambahan customer akan buat repetation buying.... di samping ia menyihatkan dan membantu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit 'INCOME $$$$' semakin lama semakin tinggi..... insyaallah aku akan menuju ke arah itu.... yang TERUJA tu.... makcik pakcik yang dah berumur naik atas stage terima DUIT........ no limit..... kenapa dia orang boleh kita yang muda-muda nie tak boleh............?
"Hanya kita yang dapat mengubah nasib.........."

No comments: